Új székhelyre költöztünk

2019.07.01.

Egy házavató keretében köszöntöttük új székhelyünket, a budapesti Sashegy lábánál található Chrisler-házat. Az épületet 1932-ben építette magának egy bankár. Nincs kizárva, hogy a fenntarthatóság jegyében a házat modernizáljuk vagy esetleg újragondoljuk.

Read more

Animációs lézer üzlet

2012.10.04.

Mindig nyitottak voltunk az újra. Így, amikor először találkoztunk ezzel a fantasztikus reklámeszközzel, azonnal beleszerettünk. Rendkívül látványosan használható különböző rendezvényeken, jelentősen emelve az esemény presztízsét. Találkozhattatok már vele a budai várban is.

Read more

Az első AR citylight kampány

2012.10.03.

Ügyfelünk, a Magyar Cukor megbízásából megterveztük az első, hazai interaktív közterületi kampányt. Ennek az volt a lényege, hogy, ha az utcán elhelyezett citylight plakátokat az okostelefonodon keresztül nézted, akkor azok életre keltek (ehhez persze le kellett töltened az alkalmazást).

Read more

Beköltözött hozzánk az “olvadó tehén”

2012.10.02.

Az első budapesti “CowParade”-ot követően, egy aukción megvásároltuk az “olvadó tehenet”, ami azóta is székhelyünk kapujában fogadja a vendégeinket. Ha tudod, hogy miről szól a “CowParade”, akkor megérted…

Az első elektromos autónk

2012.10.01.

A környezettudatosság jegyében megvettük az első elektromos autónkat (“Ne csak beszélj róla, tegyél is érte!”). Egészen Amerikáig kellett érte elmennünk, de megérte, mert még ma is jól megy. Éljen a zöld energia!

Zöld ügynökségként kiállítunk a Fenntarthatósági Napon

2010.01.01.

Sokszor felvetődött a kérdés, hogy mennyire ellentmondásos a “zöld ügynökség” koncepció (oximoron), mert hát mi köze van egy ügynökségnek a fenntarthatósághoz?! Ezt foglaltuk össze egy kis kiállítással egybekötött prezentáció keretében a Közszolgálati Egyetem Fenntarthatósági Napján.

Read more

Megkapjuk a “Delfin” díjat

2009.01.01.

A Telekom által alapított Delfin díj annak a beszállítónak jár, aki bizonyíthatóan a leginkább figyelembe veszi működése során a környezeti szempontokat, aki a leginkább fenntarthatóan gazdálkodik. Ezek 2009-ben mi lettünk.

Elindítjuk a “keszites.hu”-t

2007.04.01.

Önálló márkanév alatt elindítottuk az első klasszikus online értékesítési oldalunkat, a „keszites.hu”-t. Azóta is elsődlegesen dekorációs munkáinkat (plakát, molinó, matrica, roll-up, vászonkép, cégtábla) kínálja a honlap. Tervezzük, hogy ezen a weboldalon további üzleti modelleket is tesztelünk (pl: affiliate).

Read more

Beköltözünk a “Tonic Tower”-be

2007.03.02.

Az épület maga “NIVO” díjat kapott a fővárosi Önkormányzattól. De ami ennél is fontosabb, hogy mind formailag, mind műszakilag – az első geotermikus irodaház volt Budapesten – egy előremutató otthonba költöztünk, ami több, mint 10 évig szolgálta az ügynökséget.

Read more

Felvesszük a “TONIC” nevet

2007.03.01.

A cég komoly „re-design”-on esett át. Szinte minden megváltozott: a nevünk, a székhelyünk, a szemléletünk.A változás lényege a pezsgés, a frissesség, az új trendek folyamatos követése, a nyitottság, az együttműködés és a környezettudatos szemlélet. Nagy lépés volt az életünkben, hiszen nemzetközi léptékű kommunikációs márkaépítésbe kezdtünk.

Read more

Az első amerikai elismerésünk

2005.12.01.

Megkaptuk az első nemzetközi elismerést az amerikai Pfizertől. A legjobb nemzetközi „VIAGRA” reklámfilmet készítettük el. Nyolc ügynökség indult a tenderen, öt film jutott a shortlistre, a végén 55 év feletti férfiak körében elvégzett fókuszcsoportos kutatás döntött a győztesről. A filmünket 8 évig használták Kelet-Európában.

Read more

Az első digitális plakát projekt

2005.03.01.

Pilot jelleggel elkészítettük hazánk első digitális plakát rendszerét (digital signage) a PennyMarketnek. Teszt jelleggel 3 áruházban működtettük, az akkor 165-ből. Végül más vezetői döntés született, pedig ez még most is egy környezetkímélő, látványos megoldás az eladáshelyi kommunikációra.

Read more

Post-it MÉDIA megalkotása

2003.06.01.

A 3M-el három éves megállapodást kötöttünk a nyomtatott post-it-ek hazai forgalmazására. Ennek keretében újra pozicionáltuk a nyomtatott post-it-et és önálló reklámeszközként vezettük be a piacra, amivel a hagyományos nyomtatott médiumok hatását lehetett például megsokszorozni.

Read more

Megtervezzük az első kínai szórólapunkat

2001.04.01.

Ügyfelünk, a Vodafone megbízásából kínai nyelvű szórólapot terveztünk a roaming szolgáltatás népszerűsítésére. Leküzdöttünk minden nyelvi akadályt, még a korrektúrára is egyedi megoldást találtunk ki.

Az első saját kiadású könyvünk

1999.12.01.

Ekkor jelentettük meg Burger Barna: New York című fotóalbumát. Minden képhez közéleti személyek – 44-en – fűztek gondolatokat két nyelven. A könyv védnökségét Peter Tufo úr, az Egyesült Államok akkori nagykövete vállalta el. A könyvbemutatóra a New York palotában került sor.

Read more

Megjelenik az “Égivarázs”

1999.04.01.

Egy nemzetközi reklámkiállításon jártunk Belgiumban, ahol először találkoztunk a magasra törő, felfújható műanyag csövekkel, amelyekkel már messziről beazonosítható volt egy rendezvény. Azonnal beleszerettünk a reklámeszközbe és rendeltünk belőle néhány darabot.

Read more

A rózsaszín szemüveg

1998.12.01.

Karácsony alkalmából minden ügyfelünket megajándékoztuk egy “rózsaszín” szemüveggel, hogy pozitívabban lássák a következő évet. Erre szerintünk a mai napig nagy szükség lenne a kommunikációs iparban is.

Az ISO 9001 bevezetése

1998.05.01.

Magyarország első reklámügynökségeként bevezettük az ISO 9001 minőségbiztosítási szabványt. Ettől ugyan nem lettünk ügyesebbek, kreatívabbak, de sokkal kiszámíthatóbban tudtuk kiszolgálni az ügyfeleinket. Ők örültek neki.

Az első, 200 millió Ft-ot meghaladó kampányunk

1997.11.01.

A tenderre még januárban sor került. Akkor írta ki a Szerencsejáték Zrt. a legújabb játékának bevezetését. Komoly megmérettetésen keresztül nyertük el a Tippmix bevezető reklámkampányát.

Az ügynökség megalakulása

1994.11.01.

Három fiatalember lelkes részvételével megalakul a TONIC elődje, a STRAM-AVANT Budapest Marketingkommunikációs Kft. Ha megmutatnánk az első eszközeinket, harsány nevetésben törne ki mindenki. Klasszikus reklámeszközök (reklámfilm, sajtóhirdetés, rádióreklám, óriásplakát, nyomtatványok) tervezésével kezdődött ügynökségünk munkája.

Read more