Valaha a TV-ben sugárzott reklámfilmek képviselték a kommunikációs szakma "csúcsát". A mozgókép vezető szerepe a mai napig nem változott, de ma már szinte minden felületre videó tartalmat javaslunk.
Az egész reklámipar a nyomtatott eszközökből nőtte ki magát; és bár a nyomtatványok szerepe jelentősen csökkent, egyelőre nem szűnt meg! Bizonyos formái - pl. csomagolás, plakát - még mindig hatékonyak, ha jól használjuk őket.
Egységes, átgondolt arculatra minden gazdasági szereplőnek szüksége van. Ez nem csak vállalati arculat lehet, hiszen a márkaarculat akár egyetlen termékhez is tartozhat. Tervezés előtt felmérjük, hogy milyen körben kell működni az egységes arculatnak.
Manapság minden nagyobb kampánynak van közterületi megjelenése. A legnépszerűbb hordozó az óriásplakát és a citylight (CLP), de elég látványos és egyedi tud lenne egy-egy épületháló vagy fényreklám.