Kitörtünk a dobozból!

Tudtad, hogy a kommunikációs ipar használja fel a Föld által biztosított nyersanyagok 5%-át?! Ez nem elhanyagolható környezeti terhelés! Éppen ezért fontos, hogy megmozdult valami ebben az iparágban is, mivel cégünk – a hazai ügynökségek sorában elsőként – megkapta a „Green Brands” nemzetközi minősítést, amit csak a kiemelten fenntartható márkák kaphatnak meg. Ezzel a TONIC hivatalosan is Magyarország első „zöld” ügynöksége lett!

A tanúsítvány megszerzése nem volt előzmények nélküli, hiszen már több, mint egy évtizede komoly figyelmet fordítunk a környezettudatos munkafolyamatokra, a csapat tagjainak fenntartható munkakörülményeire, és hogy úgy szolgáljuk ki ügyfeleink igényeit, hogy a lehető legkisebb legyen az ökológiai lábnyomunk. Ezért is kaptunk a „Green Brands” minősítést megelőzően „Zöld Iroda” díjat a KÖVET-től, illetve „DELFIN” díjat a Telekomtól.

Annak fényében nem mindennapi ez a hír, hogy ez az ügynökségeknél is szemléletváltást jelez, hiszen eddig kizárólag a profitszerzés volt a cél. Talán ezen a téren is megjelenik a tudatos fogyasztás iránti igény, és egyre többen fogadják majd el, hogy nem a növekedés, hanem a fejlődés az, amit szem előtt kell tartanunk.

Bízzunk benne, hogy egyre többen lesznek azok, akik képesek szakítani az idejétmúlt elképzelésekkel, és „kitörnek a dobozból”.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük